FAQ - vanliga frågor

Här har vi samlat vanliga frågor som många har angående e-bokföring.

Kan jag testa e-bokföring gratis?

Självklart kan du göra det. Du testar alltid första 14 dagarna utan kostnad. Vill du inte fortsätta behöver du avaktivera tjänsten innan dina 14 dagar har gått ut, detta gör du i produkten under "mina sidor". Aktivra din testperiod

Vilken hjälp kan jag få?

Programsupport och bokföringsrådgivning ingår i tjänsten. Du hittar supportens öppettider och kontaktvägar på sidan Supportens öppettider.

Är det några startavgifter?

Nej, vår support hjälper dig dessutom kostnadsfritt med alla inställningar per telefon.

Fungerar det med både PC & Mac?

Ja, e-bokföring är en molntjänst som du kör i webbläsaren och som fungerar med både PC (Windows) och Mac.

Är det enkelt att byta program?

Ja, har du redan ett bokföringsprogram kan du exportera en SIE4-fil där du tar med dig din kontoplan och bokföring.

Varför ska jag välja e-bokföring?

Bokföringsprogrammet ligger inne i internetbanken vilket innebär att alla händelserna från din internetbank automatiskt förs över och sorteras upp i en lista redo att bokföras. Du väljer bokföringskonto, eller godkänner ett färdigt förslag, och bokföringen är klar.

swb_samarbete

SpeedLedger e-bokföring är för dig som är företagskund hos Swedbank och Sparbankerna.

speedledger-logosymbol

Kontakta Speedledger

Har du frågor kan du kontakta supporten för tjänsten e-bokföring via:

support@speedledger.se

eller ring direktnumret på tel. 031-780 06 00.
Försäljningsavdelningen e-post: sales@speedledger.se