Välkommen till Swedbanks och Sparbankernas tjänst Fakturaskrivaren

För att hjälpa er att komma igång erbjuder vi kostnadsfri starthjälp och inom kort kontaktar vi er för att boka in ett uppstartsmöte via telefon.

Före uppstartsmötet behöver ni göra följande förberedelser:

  1. Hämta inloggningsuppgifter via internetbanken, logga sedan in i fakturaskrivaren.
  2. Under Hjälp, öppna fördjupningen som är en guide till att komma igång.
  3. Fyll i uppgifter om ert företag under Mina uppgifter.
  4. Installera programvara för fakturaskrivaren lokalt på en dator.
  5. Skicka testfakturor till supporten.

 

Stegen finns beskrivna i fördjupningen Att skicka e-faktura. Vi rekommenderar att ni läser igenom hela fördjupningen före uppstartsmötet. Support ingår i tjänsten och finns till hands för er om det uppstår frågor kring hantering av era fakturor i skrivaren. Support sker i samarbete med bankens samarbetspartner SpeedLedger och är tillgänglig vardagar 8-17.


Om ni har frågor eller funderingar är ni välkomna att kontakta oss - se avsnitt Support i fördjupningen.