Överträffa kundens förväntningar

Det är väldigt få som gör detta – det kommer att överraska din kund positivt och stärka relationen, och det är en utmärkt grund för nya affärer!

Dela denna artikel

Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
Email
Dela på print
Utskrift

Andra har också läst

Testa 14 dagar gratis!

Kunskapsportalen  >  Driva småföretag > Överträffa kundens förväntningar

Sälj mer genom att överträffa kundens förväntningar!

Efter affären är klar med din kund – överraska med ett personligt telefonsamtal för att kolla att allt funkar som det ska och att kunden är nöjd. Det kommer att ge dig flera fördelar, bland annat:

  • Starkare band till kunden (vilket kommer att göra det svårare för konkurrenter att komma in)
  • Pris är långt i från alltid avgörande, däremot är bemötande, service och relation helt avgörande!
  • Ett bra läge för merförsäljning, dels med kunden (som kanske behöver något annat direkt eller i framtiden). Rätt hanterat kan det dessutom öppna dörrar i kundens nätverk

 

Det är väldigt få som gör detta – det kommer att överraska din kund positivt och stärka relationen, och det är en utmärkt grund för nya affärer!

Lycka till!

Dela denna artikel

Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
Email
Dela på print
Utskrift

Andra har också läst

Testa 14 dagar gratis!