Organisera pärmar
Förslag på hur du får full kontroll på ditt underlag
Dela denna artikel
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Andra har också läst
Testa 14 dagar gratis!
Kunskapsportalen > Bokföringstips > Organisera pärmar
Alla affärshändelser ska registreras i ett bokföringsprogram. Men man måste också tänka igenom hur motsvarande pappersunderlag ska sättas i pärmar på ett strukturerat sätt. Vi har några färdiga förslag som gör att du får full kontroll på obetalda och betalda fakturor, övriga verifikationer m.m.
Vi går igenom:
- Organisera en pärm för verifikationer
- Kontantmetod – förslag på arbetssätt
- Bokföra fakturor direkt – förslag på arbetssätt
- Att arbeta med två eller fler verifikationsserier
Anmäl dig till gratis webbkurs i bokföring
Webbkursen – Bokföring i praktiken, är ett kostnadsfritt webinarium om de vanligaste bokföringsfrågorna för dig som är småföretagare.
Välkommen att boka en plats och läsa mer om kursen.
Dela denna artikel
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Utskrift