Customer Success Agent

Göteborg 2017-01-30

Vill du också tänka på måndag som veckans bästa dag? Söker du en arbetsplats där glädje och trivsel prioriteras, där kollegor och arbetskamrater ger energi och arbetsuppgifterna är utvecklande och givande?

På SpeedLedger har vi en kreativ, utvecklande och rolig arbetsplats där du kan känna dig som hemma, fast på jobbet, fast som hemma och kanske hemifrån ibland. Vi gillar nya idéer, vi gillar åsikter, vi gillar att samarbeta och vi gillar framförallt att ge våra kunder det allra bästa.

 

bildercareer

 

Vill du var med och göra skillnad i en egenföretagares liv?

Vårt mål är att se till att det som var komplext och ouppnåeligt igår, blir enkelt och förståeligt idag.

Speedledgers vision är att göra det enkelt och roligt att vara företagare. Via smarta, nytänkande och effektiva mjukvaror vill vi ge våra kunder kontroll över sin administration och ekonomi. Vi tror att småföretagare klarar av att sköta sin bokföring själva, på ett korrekt och enkelt sätt, utan att vara bokföringsexperter. Bokföringsarbetet håller på att förändras till att skötas mer automatiskt och med mindre papper. Vi vill vara ledande i denna förändring.

 

Utmaningen

Våra kunder är det viktigaste vi har och vi på Customer Success är de på företaget som har förmånen att få prata och hjälpa dem varje dag. Som Customer Support Agent arbetar du självständigt med att stötta och hjälpa våra kunder när de kontaktar oss. Ibland arbetar vi omvänt och då är det du som kontaktar dem- helst innan en fråga uppstår eller kanske bara för att höra om det är något vi kan göra för att underlätta deras företagande.

Vi letar nu efter dig som brinner för bokföring och inte kan tänka dig ett arbete om det inte innebär kundservice. Vi tror att du bubblar av idéer om hur du och vi kan leverera en än bättre service och att du ständigt önskar att utvecklas och förbättra dig i din yrkesroll. Du kommer via samtliga av våra kontaktvägar svara på frågor kring vårt program och löpande bokföring. Du bör ha utbildning och/eller erfarenhet av bokföring. Har du erfarenheter av eget företagande så är det mycket meriterande, samt kunskaper i SpeedLedger och/eller ZenDesk.

Förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser i vår vision att tillhandahålla Sveriges ledande och mest heltäckande kundservice för småföretagare. Vi ser gärna att du har ett driv att förbättra oss och dig själv lite varje dag.

 

Vi erbjuder

Vi kan garantera dig en fartfylld och varierande arbetsplats där du ges utrymme och förutsättning att utvecklas. För rätt person finns inga begränsningarna i hur involverad och engagerad du kommer att vara i utvecklingen av vårt tjänsteutbud. Nytänkande, nyfikenhet och utveckling är nyckelord i vår vardag.

Kontakta oss så tar vi en kopp kaffe och snackar Customer Success!

Anställningsinformation

Ort: Göteborg
Tillträde: Omgående
Varaktighet/Arbetstid: Heltid/deltid
Lön: Enligt överenskommenlse
Kontakt: Siri Engström - Customer Success Manager

Anmälan

Sök tjänsten idag, då vi löpande går igenom ansökningar och kallar till intervju.
Maila ansökan till se@speedledger.se

Samtal från säljare eller rekryteringsbolag undanbedes. SpeedLedger eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald.