Customer Success Agent – Extra

Göteborg 2017-06-30

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Förutom programsupport erbjuder vi våra kunder kvalificerad hjälp med frågor rörande löpande bokföring och företagande i allmänhet.

Som timanställd hos oss kommer du bli en fullvärdig medlem av vårt team och du kommer att få lära dig att arbeta med alla de uppgifter som vi på Customer Success har. Du kommer att ha mycket kontakt med kunder och ge råd i bokföringsfrågor, vilket ställer höga krav på ansvarstagande och servicenivå.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • svara på frågor om löpande bokföring
  • svara på frågor om vårt program
  • kontakta och hjälpa nya kunder igång
  • kontakta befintliga kunder för avstämning och information
  • utbildning av användare och kunder
     

Vi söker

Vi söker en person som i första hand vill leverera suverän service. Du som söker ska känna dig trygg  i löpande bokföring, gärna för olika typer av organisationer, och tycka att det är roligt och givande att hjälpa och dela med dig av dina kunskaper.  Du behöver vara nyfiken och informationssökande då vi ständigt arbetar med att uppdatera våra kunskaper, både som grupp och individuellt. Kunskaper i SpeedLedger bokföring är mycket meriterande.  Erfarenheter av eget företagande och/eller kunskaper i ZenDesk är meriterande.

 

bildercareer

Anställningsinformation

Ort: Göteborg
Tillträde: Omgående
Varaktighet/Arbetstid: Behovsanpassad timanställning.
Lön: Enligt överenskommenlse
Kontakt: Siri Engström - Customer Success Manager på telefon 031-7800607

Ansökan

Sök tjänsten idag, då vi löpande går igenom ansökningar och kallar till intervju.
Maila ansökan till se@speedledger.se

SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET. När du skickar in din ansökan till Speedledger AB godkänner och samtycker du till att Speedledger AB behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen (PuL).

Läs mer om hur PuL funkar

Samtal från säljare eller rekryteringsbolag undanbedes. SpeedLedger eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald.