Customer Success Agent – extra

Göteborg 2016-11-10

Om SpeedLedger

Speedledger är ett av de snabbast växande SaaS-företagen inom bokföringstjänster på den svenska marknaden. Vi är den enda leverantören som kan erbjuda automatisk bokföring kopplad till kundens bankkonto i internetbanken.

SpeedLedger grundades år 2000 och vi är idag cirka 70 medarbetare. Vi sitter i moderna lokaler i centrala Göteborg och erbjuder en kreativ miljö där personligt engagemang värdesätts och där vi gärna tar beslut över en kopp kaffe. För oss är det viktigt att alla som jobbar på SpeedLedger trivs på jobbet och att vi har roligt ihop.

 

bildercareer

 

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Förutom programsupport erbjuder vi våra kunder kvalificerad hjälp med frågor rörande löpande bokföring och företagande i allmänhet.

Som timanställd hos oss kommer du bli en fullvärdig medlem av vårt team och du kommer att få lära dig att arbeta med alla de uppgifter som vi på Customer Success har. Du kommer att ha mycket kontakt med kunder och ge råd i bokföringsfrågor, vilket ställer höga krav på ansvarstagande och servicenivå.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • svara på frågor om löpande bokföring
  • svara på frågor om vårt program
  • kontakta och hjälpa nya kunder igång
  • kontakta befintliga kunder för avstämning och information
  • utbildning av användare och kunder

 

Vi söker

Vi söker en positiv och driven person med ett brinnande intresse för kundservice. Du som söker bör ha kunskap i löpande bokföring, gärna för olika typer av organisationer. Du behöver vara nyfiken och informationssökande då vi ständigt arbetar med att uppdatera våra kunskaper, både som grupp och individuellt. Erfarenheter av eget företagande och/eller kunskaper i ZenDesk är meriterande.

 

Vi erbjuder

Behovsanpassad timanställning.

Kontakta oss så tar vi en kopp kaffe och snackar kundservice! 

Märk din ansökan med Ansökan Extra. Om du har några frågor är du välkommen att ringa Siri Engström på telefon 031-7800607.

Efter ansökan inkommit och granskats kontaktar vi dig inom en vecka. Om din profil matchar det vi söker så vill vi gärna träffa dig personligen.

Anställningsinformation

Ort: Göteborg
Tillträde: Enligt överenskommenlse
Varaktighet/Arbetstid: Heltid/deltid
Lön: Enligt överenskommenlse
Kontakt: Siri Engström - Customer Success Manager

Anmälan

Sök tjänsten idag, då vi löpande går igenom ansökningar och kallar till intervju.
Maila ansökan till se@speedledger.se

Samtal från säljare eller rekryteringsbolag undanbedes. SpeedLedger eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald.